Този специализиран курс ще помогне на собствениците и управителите на малки и средни фирми да придобият основни познания за ценообразуването и ценовата политика на фирмата. Ценовата политика е инструментът, чрез който фирмата може да постигне най-бързо въздействие върху пазара. Цената представлява оценка на потребителната стойност на стоката или услугата от гледна точка на този, който я произвежда или разменя.
Програма на курса:
Първи модул: Същност на пазара и неговите механизми;
Втори модул: Теоретични основи на ценовата политика и ценообразуването;
Трети модул: Практическа част;
Четвърти модул: Практическо изчисляване на себестойност.
Консултации: 4 учебни часа
Обучението приключва с тест и задачи.
Завършилите успешно курса ще получат удостоверение за завършен курс.
Форма на обучението | Код | Цена | Забележка |
дистанционно | SO 07 | 300 лв |
Обучението се води от: Сава Павлов