Ако не рекламираш, умираш! Една фирма не може да бъде конкурентоспособна без ефективна и системна реклама. целта на този курс е да запознае собствениците и управителите на малките и средни фирма с основните методи и похвати за рекламиране.
Програма на курса:
Първи модул: Рекламата – основен метод за комуникиране между бизнеса и потребителите;
Втори модул: Интерактивни медии. Специфика на маркетинговите решения;
Трети модул: Рекламата в интернет. Проблеми и методи за решаването им;
Четвърти модул: Стратегия на рекламното послание.
Консултации: 6 учебни часа
Обучението приключва с казус.
Завършилите успешно обучението ще получат удостоверение за завършен курс.
Форма на обучението | Код | Цена | Забележка |
дистанционно | BO 04 | 299 лв без ДДС |
Обучението се води от: Сава Павлов