1. Неприятните впечатления се запомнят също толкова лесно, колкото и приятните
2. Съдържателните впечатления се запомнят по-бързо от безсъдържателните
3. Запомнянето на нови идеи става по-бързо,ако концентрираната реклама бъде последвана от разбита във времето реклама
4. Продукти, изискващи механични способности, се запомнят по-добре, ако бъдат демонстрирани в рекламата така, сякаш потребителят сам извършва операцията
5. Предимствата на продукта се запомнят по-добре, когато бъдат представени и в началото и в края на рекламното послание
6. Оригиналните и необикновените послания се възприемат по-добре от стандартните
7. Награждаването на потребител, който е изслушал или прочел съобщението, помага за по-доброто запомняне на посланието
8. Потребителите помнят по-добре, когато им бъде посочена изгодата от употребата на продукта
9. Активното участие в пренасянето и приемането на посланието подпомага запаметяването
10. Запомнянето на съобщенията става по-бързо, когато не са заместени предходните или последващите съобщения
11. Повторението увеличава силата на по-старата идея повече, отколкото на новата идея
12. Съобщения, представяни в период, когато потребността е засилена, се запомнят по-добре от такива, представени при по-слаба потребност
13. Колкото по-слабо е усилието за отговаряне на рекламата, толкова по-лесно се запомня
14. Колкото е по-сложно рекламното съобщение, толкова по-трудно се запомня
Автор: De Lozier