Основи на туристическия маркетинг

Ускорен курс, предназначен за собственици и управители на малки и средни фирми, чиято цел е удовлетворение на конкретните потребности на туристите. Курсът е полезен и за ръководители на регионални административни служби, свързани с развитието на местния туризъм.

Програма на курса:
Първи модул:
Туристически пазар;

Втори модул: Маркетинг на туристическия пазар;
Трети модул: Маркетингов микс;
Четвърти модул: Маркетингова информационна система. Маркетингово проучване;
Пети модул: Маркетингова среда и маркетингов процес.

Обучението приключва с казус.
Консултации: 6 учебни часа

Форма на обучението Код Цена Забележка
дистанционно TR 05 460 лв без ДДС  

Обучението се води от:
Сава Павлов
Димитър Семерджиев

Форма за запитване

9 + 10 =

Форма за запитване за фирми

5 + 5 =