Специализирано обучение за търговци, собственици и управители фирми и търговски обекти. Днес доброто обслужване, привличането, удовлетворяването и запазването на клиентите е ключ към успеха в бизнеса. То е най-важното конкурентно предимство, гаранция за добро представяне и печалба.
Програма на курса:
Първи модул: Загуба, привличане и запазване на клиентите;
Втори модул: Как да направите клиентите си постоянни;
Трети модул: Способи за възпитаване на лоялни клиенти.
Консултации: 6 учебни часа
Обучението приключва с казус.
Завършилите успешно обучението ще получат удостоверение за завършен курс.
Форма на обучението | Код | Цена | Забележка |
дистанционно | BO 07 | 255 лв без ДДС |
Обучението се води от:
Сава Павлов