Обслужване на клиенти в търговията

Специализирано обучение за търговци, собственици и управители фирми и търговски обекти. Днес доброто обслужване, привличането, удовлетворяването и запазването на клиентите е ключ към успеха в бизнеса. То е най-важното конкурентно предимство, гаранция за добро представяне и печалба.

Програма на курса:
Първи модул: Загуба, привличане и запазване на клиентите;
Втори модул: Как да направите клиентите си постоянни;
Трети модул: Способи за възпитаване на лоялни клиенти.

Консултации: 6 учебни часа

Обучението приключва с казус. 

Завършилите успешно обучението ще получат удостоверение за завършен курс.

Форма на обучението Код Цена Забележка
дистанционно BO 07 255 лв без ДДС  

Обучението се води от:
Сава Павлов

Форма за запитване

2 + 7 =

Форма за запитване за фирми

2 + 10 =