Ускорен курс, предназначен за собственици и управители на малки и средни фирми.
Маркетингът е толкова основен, че не може да се разглежда като отделна функция. Той е цялостният бизнес, видян от гледна точка на крайния резултат – т.е. на клиента”. Той е цялостно завършена философия на бизнеса по задоволяването на потребностите на клиентите по-добре от конкурентните фирми. Необходими за това са усет за пазара и усет за клиента. /Питър Дракър/
Програма на курса:
Първи модул: Въведение в маркетинга;
Втори модул: Потребен ли е маркетингът на фирмата;
Трети модул: Потребителско поведение;
Четвърти модул: Маркетингови проучвания;
Пети модул: Маркетингово моделиране;
Шести модул: Маркетингово планиране;
Седми модул: Цени и ценова политика;
Осми модул: Реклама и рекламна политика.
Обучението приключва с казус.
Консултации: 6 учебни часа
Форма на обучението | Код | Цена | Забележка |
дистанционно | BO 11 | 460 лв без ДДС |
Обучението се води от:
Сава Павлов